← Zurück zur Übersicht

Bush…

Share
Also zu diesem Gedicht muss ich wohl sagen, dass ich einfach grad "lustig" drauf war und neben mir so ein Bericht über Bush im Fernsehen lief... Dabei kam einfach mal wieder heraus, wie dumm er ist (gleichzeitig auch intelligent in propagandistischen Sachen usw)... Und irgendwie hab ich dann aus Spass halt einfach mal dieses Gedicht geschrieben, bitte achtet nicht auf stilistische Mittel oder so etwas, es soll einfach nur a Gaudi sein....
Ahja, mit Dablju (das erste wort) ist natürlich das W. in seinem Namen gemeint... diese w finde ich steht einfach für ihn... ohne diesem W. wäre er einfach nicht der der er ist, gleichzeitig finde ich drückt es einfach perfekt seine Einstellung usw aus, aber ich will jetzt hier auch nicht weiter über ihn diskutieren usw usw usw bla bla bla

-----
Bush...

Dablju - ding dong - bei mir schebbats voi
So bin i hoit, hoch mein Charakter - Hodldihoi
was soi i tuan, wos soi i tuan, i kon nix mochn
I muaß hoit a mei essn somehow kochn
Do denk i ma i los es einfoch krochn
So a Kack vastehts des doch
I rüttl jetzt den Saddam woch
So deaf i mi fühln wia a Hirsch, a Hirsch auf Pirsch
Oda ois Cowboy hoid
So reit i durchn Woid

Wos solls, wos solls
I fohr in meinem Rolls
Mehr will i ned, mehr brauch i ned
Hoit grod die gonze Mocht der Wöd

Nix will i lieber als euch töten
Doch sag ich’s ned direkt
Sondern versuchs euch leise einzuflöten
Noch habt ihrs ned gecheckt

Und doch i lieb euch olle voi
Denn ohne euch was i ned, wos i do soi.
Mei Status warat weg
Und nemad hed i mit dem i neiche Pläne ausheck
---

PS: Rythmus und Klang sind einfach scheiße, aber was solls :D

Autorentreff-Newsletter

Lass dich per E-Mail über neue Beiträge informieren.

Loading

Autor:in

Morgenlandfahrer

Morgenlandfahrer

Ehemaliges hhesse.de Mitglied

Du schreibst selbst Gedichte?
Veröffentliche dein Gedicht im Autorentreff von hhesse.de.

Kommentare

Abonnieren
Benachrichtige mich bei
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments